Vyfarbi si život

Krásny deň prajem všetkým. Vytvárať dookola tie isté vzorce a nechápať prečo sa mi dejú tie isté veci dookola, môže byť mylným pochopením ako veci fungujú. Písal som už veľa krát, že za všetko čo sa mi deje v živote zodpovedám, čiže za to čo sa mi deje v živote môžem jedine ja. Je to krásne, lebo si môžem postupne vymeniť to s čím nesúvisí moje bytie, resp. naladiť sa na frekvenciu mojej duše, ktorá vibruje ináč ako programy s ktorými som sa stotožnil. Takpovediac si môžem vyfarbiť život vlastnými farbami, presne tými, ktoré mi v danom období vyhovujú a páčia sa mi. Tie, ktoré mi momentálne nesedia, alebo ich nevládzem prijať, sú mojou cestou k pochopeniu. Farby často krát odzrkadľujú náš vnútorný stav. Ak sú  nám všetky farby príjemné a nevadia, sme vyrovnaní. Čokoľvek sa nám v živote deje vieme zachovať chladnú hlavu, alebo nadhľad.

V každom dianí, ktoré ku nám prichádza je možnosť zažiť plnosť a vyrovnanosť. Či už je to pochopenie a následné oslobodenie, alebo konflikt, ktorý má priniesť danú lekciu a tiež vyslobodenie. Cez bojovanie s vecami, ktoré sa mi nepáčia, len vytvárame väčší tlak a tým aj pnutie. Život nemôže plynúť a prinášať krásy, ktoré sú mu prirodzené. Vidíme sa len ako obeť života, ktorý nám dáva pod nohy polená. Opak je pravdou. Život nám presne ukazuje čo máme zmeniť a vyfarbiť. Za čo máme  poďakovať a prijať to. Následne si začať farbiť život tými energiami – farbami – frekvenciami, ktoré s nami ladia a vytvárajú nám pohodu.

Sme tvorivé bytosti, ktoré sa radi hrajú a tešia z maličkostí. V skutočnosti toho na život nepotrebujeme vôbec veľa. Stačí aby sme boli zdraví, šťastní a zamilovaní. Všetko ostatné sú len možnosti ako si skrášliť a žiť život v jeho ďalších farbách.

Nauč sa význam každej farby, ktorá sa ti páči a tak isto aj nepáči. Je tam príjemné uvedomenie si seba samého/samej. Môžeš tam nájsť časť energie, ktorá ti privedie slobodné poznanie a väčší pokoj a lásku v živote.

Miluj pestrosť je v nej ukrytá všehochuť života.

Pre dnes v farebnosti a kráse, deň sa dej.

Branislav Alnemiel Rybička

Copyright © Kvantový potenciál je možné v neskrátenej a neupravenej podobe šíriť ďalej nekomerčným spôsobom  len s priložením tohto odkazu na stránku s uvedením zdroja, vrátane tejto poznámky.

www.kvantovypotencial.webnode.sk